Politica Retur

Politica Retur

Reclamatii si returnarea bunurilor

Cel mai important lucru pentru noi este satisfactia dumneavoastra. Prin urmare, va oferim o perioada de returnare a bunurilor de 14 zile de la primirea coletului. Astfel va recomandam sa nu va temeti sa faceti cumparaturi la noi, deoarece in cazul in care bunurile nu intrunesc asteptarile dumneavoastra, pur si simplu ni le puteti trimite înapoi, fara alte intrebari.

Procedura in cazul returnarii bunurilor

Comanda nu a indeplinit asteptarile? Sau doriti sa returnati doar o parte a comenzii? Nu va faceti griji, produsele ni le puteti returna in termen de 14 zile de la data primirii. Este destul sa le trimiteti inapoi in ambalajul original intact si nedeteriorat, impreuna cu informatiile necesare, in conformitate cu termenii si conditiile de retragere din contract, cat si numarul comenzii. 

Suma platita o transferam inapoi in contul dvs., este de ajuns doar sa ne comunicati numarul dvs. de cont bancar, inclusiv cratimele, la care sa va returnam suma platita. Suma echivalenta platii produselor reclamate/ returnate, o transferam in contul specificat de dvs. in termen de max. 14 zile lucratoare din momentul in care noi am intrat în posesia reclamatiei / a dovezii de retur. 
Costul de returnare al produselor va fi suportat de catre cumparator.

Va rugam sa trimiteti bunurile dumneavoastra complet impachetate intr-un ambalaj solid, pentru a preveni deteriorarea, la urmatoarea adresa:

SC EXPRICE CONCEPT SRL-D
Str. Dunavat, nr.11, bl.51A, sc. D, et. 2, ap.63, sector 5
Bucuresti, Romania

De indata ce produsele ajung inapoi la noi, va vom restitui suma platita in contul dumneavoastra. Va rugam sa tineti cont ca suma va este returnata abia in momentul in care coletul este primit in locatia noastra din Bucuresti.

Procedura de depunere a reclamatiei

Exista o problema cu comanda dumneavoastra? Nu va descurajati, procedura de reclamatie nu este complicata sau de lunga durata. Este suficient sa ne trimiteti imediat un e-mail la contact@1shirt.ro cu datele mentionate mai jos.

Bunuri deteriorate

  • Numarul comenzii care conține marfurile reclamate (lista comenzilor dvs. se gaseste la profilul dvs.).
  • Motivul reclamatiei (descrierea bunurilor deteriorate etc.).
  • Fotografii ale bunurilor deteriorate in ambalajul in care au sosit.

Bunuri care nu funcționează

  • Numarul comenzii care contine marfurile reclamate (lista comenzilor dvs. se gaseste in profilul dvs.).
  • Motivul reclamatiei (descrierea bunurilor deteriorate etc.).

Bunurile reclamate in totalitate (nu doar partea deteriorata) ar trebui să fie trimise impachetate intr-un ambalaj solid pentru a preveni deteriorarea, la urmatoarea adresa:

SC EXPRICE CONCEPT SRL-D
Str. Dunavat, nr.11, bl.51A, sc. D, et. 2, ap.63, sector 5
Bucuresti, Romania

Daca alegeti sa returnati bunurile prin Posta, va rugam sa folositi predarea in mana, astfel incat veti fi sigur ca pachetul nu se opreste la oficiul postal si bunurile nu vi se vor intoarce.

Cu privire la reclamatie, va rugam, de asemenea, sa ne anuntati ce solutie este cea mai buna pentru dvs. Aveti posibilitatea de a alege dintre doua optiuni:

  • Rambursarea (in acest caz va rugam sa ne furnizati si numarul dvs. de cont bancar, inclusiv cratimele, la care va vom trimite suma platita)
  • Schimbul de bunuri (nu intotdeauna suntem in masura sa va garantam schimbul de bunuri, dar impreuna furnizorii, ne vom stradui sa obtinem exact piesa dvs., dar, de data aceasta intr-o stare buna 100%)

In legatura cu reclamatia dvs. va vom contacta cat mai curand posibil, dar nu mai târziu de 3 zile de la primirea bunurilor fizice revendicate. Rezultatul plangerii va va fi comunicat telefonic sau prin e-mail.

Reclamatiile nu pot fi facute la telefon! Bunurile trimise la adresa noastra, fara explicatii, vor fi trimise imediat înapoi.